שמיכת פוך מומלצת

כולנו מתרפקים בערגה נוסטלגית על שמיכות הפוך אותן הכרנו בילדותינו, בבית ההורים או בבית של סבא וסבתא. אל השילוב הזה, שבין קלות המשקל של השמיכה לבין החום והתחושה המוגנת ששמיכת הפוך יוצרת, 
מדוע לא לחזור אל התחושה הזו? מדוע לא לזכות גם את הילדים שלנו ביכולת לחוש אותה? החורף (כן, גם החורף הישראלי המוזר והלא החלטי) הוא זמן מצוין להתעטף בשמיכת פוך איכותית, ולהרגיש הכי בבית שאתם יכולים להרגיש.

אבל, לפני שאנחנו עוסקים בשאלה כיצד בוחרים שמיכת פוך מומלצת, בואו נעצור לרגע ונדבר על מה הופך שהופך את שמיכת פוך מומלצת לכזו.

אולגה - מוצרי פוך טבעי

שמיכת פוך מומלצת - המילוי שבתוכה

הרבה שוגים וחושבים כי המילוי שנמצא בתוך שמיכות הפוך הוא רק מילוי העשוי מנוצות אווז. למעשה, התשובה האמיתית קרובה לזה, אבל, התשובה המדויקת היא כי שמיכת פוך איכותית היא בעלת מילוי פלומה.
אותה פלומה דקיקה ועדינה המכסה את עורו של האווז ונמצאת בין נוצותיו. פלומה זו מספקת לאווז את הבידוד התרמי שלו זקוק גופו, וזה, בעצם, מה שהיא עושה, גם כשהיא משמשת כחומר המילוי בשמיכות הפוך האיכותיות יותר.

חשוב לדעת, כי איכותן (וכתוצאה מכך, גם מחירן) של שמיכות הפוך נקבעת על פי אחוזי הפלומה בסך מילוי השמיכה, וכי ישנם לא מעט יצרני שמיכות פוך, שממלאים את השמיכה ב-90% נוצות ורק 10% פלומה. כך, שלמעשה, לכאורה, הם משווקים "שמיכת פוך איכותית" בעלת מילוי פלומה, אולם, בפועל – אתם מקבלים שמיכת נוצות זולה יותר, שאינה שמיכת פוך בעלת אחוז פלומה גבוה, ולכן, היא לא תחמם או תעניק את אותה תחושת פינוק מרחפת שאותה מסוגלת להעניק רק שמיכת פוך העשויה מפלומת אווז מומלצת ואיכותית.

כל מי, שאי פעם בחייו, השתמש בשמיכת פוך איכותית, יחזור ויחפש שוב את התחושה החובקת מחד ואת הקלילות ותחושת חוסר המשקל, מאידך, המאפיינת שמיכות פלומת פוך איכותיות.

מדוע שמיכת הפוך האמיתית כל כך נעימה?

זוכרים את הבידוד התרמי שמעניקה הפלומה לאווז אשר אותו הזכרנו קודם לכן?
ובכן, כשהפלומה ממלאת שמיכה, זה הדיוק מה שהיא עושה עבור הגוף שלנו המכוסה בשמיכה כזו – היא אינה מאפשרת לחום הגוף שלנו לברוח אל מעבר לה ושומרת מתחתיה על הטמפרטורה הנעימה והטבעית שהגוף שלנו מייצר. זאת, בניגוד לשמיכות במילוי סינטטי, נוצות או כל חומר מילוי אחר, שבנוסף למשקלן המכביד על הגוף, הן אף פחות יעילות בבידוד ובמניעת מעבר חום הגוף הרחק מהגוף ואל מעבר לשמיכה.
בנוסף למילוי, שמיכת פוך מומלצת ואיכותית מאופיינת גם בציפוי (הבד העוטף את המילוי) שעשוי מבד כותנה איכותי אטום ונעים למגע.

אז איך בוחרים שמיכת פוך מומלצת?

ממה שכתבנו עד כה, כבר ניתן להבין שניים מהפרמטרים העקרוניים לבחירה – איכותה של שמיכת הפוך ואיכות הציפוי שלה. פרמטר נוסף בבחירה שצריך לקחת בחשבון הוא הניקוי והחידוש של השמיכה.

שמיכת פוך איכותית בעלת מילוי פלומה מהווה השקעה משתלמת שתלווה אתכם למשך לא מעט שנים. פעם בתקופה, על פי הצורך, יש לרענן אותה על מנת למנוע הצטברות אבק ואלרגנים נוספים. את הריענון התקופתי, חשוב מאד לעשות, אך ורק, בחברה המתמחה בכך, בדיוק כמו בעת קניית השמיכה.

המאמר עשה לכם חשק לרכוש שמיכת פוך?
התקשרו או צרו קשר כאן ונשמח לעזור לכם לבחור את מוצרי הפוך המתאימים לכם

אולי יעניין אותך גם...
שמיכת פוך
זה לא פשוט לבחור שמיכת פוך – אז איך מתחילים?

העולם של שמיכות הפוך הוא עולם מרתק, שלא לומר – נעים למדי. התפקיד של שמיכות הפוך הוא כידוע לספק לנו חימום ובידוד נעימים ומוצלחים לעונת החורף. אין תחושה נעימה יותר מההתכרבלות תחת הפוך המחמם, כשבחוץ מנשבות רוחות חזקות והגשם יורד.

קרא עוד »
ייצור שמיכת פוך
כיצד מייצרים שמיכת פוך?

כמעט לכל אחד ואחת מאתנו, יש לפחות שמיכת פוך אחת שהוא משתמש בה בעונת החורף. השמיכות הללו ידועות בבידוד המושלם שלהן, ובכך שהן יכולות לשמור עלינו במהלך הלילה, למנוע מאתנו להתקרר, ולאפשר לנו ליהנות משינה טובה יותר.

קרא עוד »
שמיכת פוך
שמיכת פוך מומלצת

כולנו מתרפקים בערגה נוסטלגית על שמיכות הפוך אותן הכרנו בילדותינו, בבית ההורים או בבית של סבא וסבתא. אל השילוב הזה, שבין קלות המשקל של השמיכה לבין החום והתחושה המוגנת ששמיכת הפוך יוצרת, מדוע לא לחזור אל התחושה הזו? מדוע לא לזכות גם את הילדים שלנו ביכולת לחוש אותה? החורף (כן, גם החורף הישראלי המוזר והלא החלטי) הוא זמן מצוין להתעטף בשמיכת פוך איכותית, ולהרגיש הכי בבית שאתם יכולים להרגיש.

קרא עוד »
דילוג לתוכן