טיפים לשמיכות פוך

מחפשים אחר שמיכה חדשה? רוצים לנקות מוצרי פוך ולא יודעים למי לפנות?
לא מזהים את ההבדלים בין שמיכות פוך?
צרו קשר עם חברת אולגה ותקבלו את כל התשובות במקום אחד.

הבדלים בין שמיכות פוך

הדבר החשוב ביותר בשמיכות פוך הוא המילוי. פוך טבעי מכיל 100% פלומת אווז טבעי, בעוד שאר האחוזים מורכבים מנוצות. חשוב לרכוש את השמיכה מיצרן איכותי ולסמוך על כך שמדובר על חומרים אותנטיים. מי שמעדיף שמיכות סינתטיות עלול להתאכזב, היות ורק חומרים טבעיים מצליחים לספוג את אנרגיית הגוף ולפלוט אותה בחזרה בצורת חום.

אולגה - מוצרי פוך טבעי

אלו הנקודות שכדאי להדגיש בעת בחירת פוך:

א. משקל – מילוי איכותי מאפשר הקטנה של הכמות והפחתת נפח השמיכה, מבלי לפגוע בדרגת הבידוד. ככל שאותה כמות פלומה נותנת יותר נפח, כל הפוך הוא איכותי יותר.

ב. ציפוי – כדאי לדרוש 100% כותנה וכך למנוע הזעה מוגברת במהלך הלילה.

ג. תפירה – ריבועים עם קירות הפרדה יבטיחו שהמילוי יישאר במקומו ויעטוף את הגוף היטב גם במהלך תזוזות לא רצויות.

טווח המחירים של השמיכות רחב מאוד והלקוחות יכולים להתייעץ עם איש מקצוע על מנת להבטיח בחירה נכונה. מעבר לכך, מומלץ להקפיד על תחזוקה נכונה של השמיכה ולשמור על פעולות ניקיון שימנעו הצטברות כתמים, ריחות לא נעימים או עובש.

רוצים לקבל פרטים נוספים על שמיכות פוך? חייגו ונעמוד לרשותכם בהקדם.

אולי יעניין אותך גם...
כלי מיטה
טיפים לתחזוקת פוך

שמיכות פוך יכולות להחזיק מעמד לדורות. כדי לשמור עליהן במצב טוב, כדאי לחדש אותן מדי כמה שנים. אם ישנם ריחות לא נעימים כתוצאה משימוש (זיעה) / הרטבה (שתן), או שהבד מוכתם בכתמים קלים בעוד הבד במצב טוב

קרא עוד »
שמיכת פוך
כל מה שרציתם לדעת על פוך ולא העזתם לשאול

החורף הגיע, ואתו מבצבץ לו מתוך הארונות העליונים או ארגזי המצעים גם הציוד החורפי שלנו. בין היתר אנו שולפים בערגה את שמיכות הפוך שלנו. אלו השמיכות הנעימות שמחממות את גופנו בלילות הקרים, ומאפשרות לנו ליהנות משינה איכותית ונעימה, חרף הקור העז ששורר בחוץ וגם בבית. כמה נעים להיזכר בלילות הארוכים והחמימים הללו…

קרא עוד »
שמיכות פוך
טיפים לשמיכות פוך

הדבר החשוב ביותר בשמיכות פוך הוא המילוי. פוך טבעי מכיל 100% פלומת אווז טבעי, בעוד שאר האחוזים מורכבים מנוצות. חשוב לרכוש את השמיכה מיצרן איכותי ולסמוך על כך שמדובר על חומרים אותנטיים.

קרא עוד »
דילוג לתוכן