שמיכות – איך לדאוג לניקיון השמיכות

ניקוי השמיכה שעמה אתם ישנים בכל לילה ולילה היא אחת המשימות החשובות ביותר.
איך אפשר לדאוג לניקיון איכותי?

ניקיון שמיכות לפי סוג

הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור לגבי ניקוי שמיכות הוא שיש צורך לנקות אותן בצורה מותאמת לפי הסוג. יש שמיכות צמר, יש שמיכות דקות מאוד, יש כירבוליות ויש גם שמיכות פוך שהן השמיכות הבעייתיות ביותר לניקיון.
בסופו של דבר ניקיון של סוג שמיכה אחד לא יתאים לסוג שמיכה אחרת ולכן חשוב מאוד לקבל את כל המידע לפני שאתם מתחילים לבצע ניקיון שיכול להתברר כטעות הרת אסון.
ניקיון לא מתאים של השמיכה לפי הסוג שלה יכול להיות אחת הבעיות הגדולות ביותר שיגרום לדהיית צבע, איבוד המרקם, איבוד איכות המילוי וכן הלאה.

אולגה - מוצרי פוך טבעי

ניקיון ביתי או ניקיון מקצועי?

עוד אחת מהשאלות החשובות ביותר שכל אחד שואל את עצמו אחרי שהוא רוצה לדאוג לשמיכות נקיות לחלוטין הוא מה עדיף: לבחור בניקיון מטעם חברת ניקיון ושירותי כביסה שיהיה מקצועי, מהיר וללא בעיות כלל, או ניקיון עצמאי כדי לחסוך כמה מאות שקלים?
ככל שיש לכם יותר שמיכות לנקות כך יהיה עדיף לכם יותר לבחור בניקוי שמיכות פוך מקצועי כי הוא יהיה משתלם יותר בעבור הזמן שתצטרכו להשקיע בניקיון דומה באופן עצמאי.
יחד עם זאת זה תלוי מאוד באיזו סוג שמיכה מדובר שכן ניקיון של שמיכת פוך באופן עצמאי יהיה הרבה יותר קשה מכל שמיכה אחרת.

לנקות את השמיכה רק אחרי תיקון שלה

הדבר החשוב שיש לזכור הוא שהניקיון לא יכול להתבצע ללא תיקון שלה. יכול להיות שהשמיכה שלמה לחלוטין ואז אתם יכולים להתחיל בניקיון, אך במידה ויש קרע אחד קטן אתם חייבים לטפל בו.
ברגע שהשמיכה תיכנס למכונת כביסה כלשהי או תעבור עליה איזה שהיא פעולת ניקיון, המילוי שלה יכול להתפזר וממה לא משנה אך זה פוך יוקרתי שעלה כסף רב או נוצות איכותיות.
ברגע שיש מילוי בדיקת הקרעים בשמיכה חייבת להיות בדיקה יסודית ולאחר מכן יש להתחיל בניקיון.

ניקיון עדין ולעתים ניקיון יבש

  • ניקיון השמיכה חייב להתבצע בצורה נפרדת ללא הציפוי. את הציפוי שלה יש לנקות גם כן אך את המילוי יש להפריד במידה ומדובר בשמיכת פוך.
    כאשר מדובר על שמיכות ללא מילוי המשימה תהיה הרבה יותר פשוטה.
    כמובן שגם את הפוך או את הנוצות יש לנקות אך הוא יתבצע בצורה עדינה הרבה יותר מהציפוי.
  • לעתים הניקיון יכול להיות טוב יותר בגרסה היבשה. ניקוי יבש יכול להפוך את משימת הניקיון להרבה יותר פשוטה אך גם ניקיון רטוב יכול להיות מועיל, אפילו שהייבוש שלה לא תמיד יהיה כל כך פשוט.
    בכל מקרה יש לבחון היטב את השימוש בחומרי הניקיון כדי לא לבצע טעויות בהתאמה.

ייבוש השמיכה בצורה נבונה

אחרי שהשמיכה עברה את הניקיון והיא רטובה לגמרי, במידה והיה זה ניקיון רטוב, יש צורך לבצע ייבוש יסודי שלה. הייבוש שלה הוא אחת הבעיות הגדולות בניקיון הביתי ולכן כדאי לשקול ניקיון מקצועי בכל מקרה אפילו אם יש לכם שטח גדול לייבש אותה כמו חבל כביסה על גג גדול. הייבוש צריך להיות גם פנימי וגם חיצוני כאשר בעיקר שמיכות פוך יכולות לסבול מעודף רטיבות שממנו יהיה קשה מאוד להיפטר, בוודאי כאשר מדובר בשמש חזקה שיכולה על הדרך גם לפגוע בשמיכה בדרכים אחרות כמו יצירת קרעים או דהיית צבע. הייבוש יתבצע בצורה מקצועית על ידי מייבש שיש לכל שירותי כביסה.

אנו, בחברת אולגה מוצרי פוך טבעי,
מתמחים בניקוי שמיכות ובעיקר בניקוי וחידוש מוצרי פוך.
צרו קשר להצעת מחיר לניקוי השמיכות שלכם דרך האתר או התקשרו.

אולי יעניין אותך גם...
טיפול וניקוי כריות פוך
טיפול וניקוי כרית פוך

כמו ששמיכת פוך היא השמיכה הכי נעימה שיכולה להיות, כך כרית פוך תהיה הכרית הכי טובה שתוכלו לקבל.
עם זאת יכול להיות שהכרית תהיה הרבה פחות איכותית במרוצתה שנים כאשר היא תצבור לכלוך רב שכבר קשה להתעלם ממנו, וזאת למרות העובדה שיש לה ציפוי. כיצד מנקים כרית פוך ומה עוד צריך לדעת בנושא?

קרא עוד »
מצעים למיטה
מצעים

אולגה הוא עסק משפחתי, אשר עבר מאם לילדיה, ובעל מוניטין של שנים רבות בייצור מצעים וכלי מיטה מרהיבים ביופיים ובהתאמה אישית. משרדנו שוכנים בפתח תקווה ומספקים מענה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ

קרא עוד »
מצעים לפי מידה
מצעים לפי מידה

ודאי קרה לכם שרכשתם מצעים שמצאו חן בעיניכם, הגעתם הביתה וכשניסיתם לשים אותם על המיטה גיליתם שהם לא מתאימים… אל דאגה! אצלנו תוכלו לבצע התאמת מצעים לפי מידה – מצעים קיימים או מצעים בהתאמה אישית.

קרא עוד »
דילוג לתוכן