זה לא פשוט לבחור שמיכת פוך – אז איך מתחילים?

העולם של שמיכות הפוך הוא עולם מרתק, שלא לומר – נעים למדי. התפקיד של שמיכות הפוך הוא כידוע לספק לנו חימום ובידוד נעימים ומוצלחים לעונת החורף. אין תחושה נעימה יותר מההתכרבלות תחת הפוך המחמם, כשבחוץ מנשבות רוחות חזקות והגשם יורד. עם זאת, כאשר אתם ניגשים לבחור את השמיכה המתאימה, אתם מגלים שיש אתגר מסוים בדרך: אין רק דגם אחד של שמיכת פוך שבוחרים בו. נראה שיש עשרות דגמים שונים, ואתם הולכים לאיבוד בין כל הקטגוריות. החלטנו לעשות לכם קצת סדר בהגדרות, כדי שתדעו מהי השמיכה שמתאימה לכם.

אולגה - מוצרי פוך טבעי

כל הנתונים וכל האפשרויות

  • מילוי – קודם כל, כשבוחרים שמיכת פוך צריך להחליט האם בוחרים במילוי שהוא ברובו סינתטי או שברובו הוא טבעי. המילוי הסינתטי נחשב פחות איכותי ומחמם – אך מהצד השני הוא יותר קל לאחזקה. המילוי הטבעי כאמור נחשב חם ונעים יותר – אך גם במקביל מאתגר יותר לאחזקה. במידה ובוחרים במילוי טבעי קח ובחשבון שהפלומות תמיד נחשבות נעימות יותר מהנוצות, וגם המחיר הוא בהתאם.

  • כיסוי וציפוי – בבחירת שמיכת פוך חשוב לשים לב גם לכיסוי והציפוי של השמיכה ולא רק למילוי שלה. הציפוי הוא בסופו של דבר מה שנרגיש לפני הכל, וחשוב שהוא יספק מגע נעים, ויאפשר גם זרימה טובה של אוויר,וימנע מאתנו לצבור זיעה על הגוף. לרוב, ציפויי טבעי מכותנה, נחשב לאפשרות המועדפת ביותר.

ומתי כדאי לבחור?

את שמיכת הפוך כדאי כמובן לבחור עוד לפני שהחורף יתחיל, ולפני שהמחירים ירקיעו שחקים ואתם תקפאו מקור. לכן, דווקא עונת הקיץ – היא הזמן מומלץ ביותר לבחור בפוך.

 

אולי יעניין אותך גם...
המדריך לכיבוס מעילים ושקי שינה מפוך
המדריך לכיבוס מעילים ושקי שינה מפוך

הישראלים אוהבים מאוד לטייל ולצאת לטיולי קמפינג על חוף הים של הכינרת. הכול טוב ויפה, אבל כשמגיעים חזרה הביתה מתחילות הצרות: שקי השינה מלאים בבוץ, המעילים מלוכלכים מהברביקיו, ואתם מרגישים אבודים ומתחילים לחפש

קרא עוד »
שמיכת פוך פלומה זוגית
מדוע כדאי לבחור בשמיכת פוך פלומה זוגית לחדר השינה שלכם?

שמיכת פוך אווזים היא סוג של שמיכה הממולאת בפלומות אווז רכות ומבודדות הנמצאות מתחת לנוצות החיצוניות של אווזים. בניגוד לנוצות רגילות, פוך אווזים ידוע ברכותו יוצאת הדופן וביכולתו ללכוד אוויר, מה שהופך אותו למבודד מצוין.

קרא עוד »

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא 03-9316761
דילוג לתוכן