שמיכת פוך יחיד

שמיכת הפוך הינה השמיכה הנפוצה ביותר לשימוש במהלך חודשי החורף

שמיכות פוך הינן השמיכות המחממות ביותר בשוק, ולכן אין פלא שהן משמשות את רובנו במהלך חודשי החורף הקרים. "פוך" הינו שם כולל לשמיכות הממולאות בחומר מבודד המאפשר חימום יעיל של הגוף, כאשר כיום אנו יכולים למצוא מגוון רחב ביותר של שמיכות מסוג זה ברמות איכות שונות, וחשוב לדעת כיצד לבחור מתוכן את השמיכה המתאימה ביותר עבורנו.

אולגה - מוצרי פוך טבעי

הנה כמה טיפים אשר יסייעו לכם לבחור שמיכת פוך יחיד

  • סינתטי או טבעי: כיום ניתן למצוא מגוון שמיכות פוך, חלקן עשויות מחומרים סינתטיים אשר כולאים בתוכם אוויר ובכך יוצרים בידוד, אולם השמיכות המקוריות והטובות ביותר עשויות נוצות, בדרך כלל של אווז. השמיכות הטבעיות לא רק נעימות יותר לשימוש, הן גם קלות ומחממות יותר, וכן מחירן בדרך כלל יקר יותר מהסינתטיות.
  • סוג הנוצות: הנוצות בהן משתמשים להכנת שמיכת פוך נעות בין פלומות עדינות לבין נוצות גסות יותר, כאשר ככל שהנוצה דקה ופלומתית יותר כך השמיכה נעימה וקלה יותר.
    בשמיכות רבות משתמשים בשילוב של כמה סוגי נוצות, וכאשר אנו מחפשים שמיכה מומלץ להתמקד באלו בעלות האחוז הגבוה של פלומה.
  • פיזור הנוצות: בכדי לשמור על פיזור אחיד של נוצות בשמיכה, נהוג לתפור אותה בצורה של ריבועים אשר מחלקים את הנוצות לאזורים שונים. כאשר אנו מחפשים שמיכה, מומלץ לוודא כי היא אכן מחולקת וכן כי החלוקה משמעותית וצפופה, ולא גסה ורחבה ביותר כך שעדיין נוצות יכולות לנוע ממקום למקום.
  • סוג הבד העוטף את השמיכה: לבסוף, החלק בשמיכה שאנו מקיימים איתו מגע הינו הבד העוטף אותה, וחשוב לבחור בבד נעים למגע, קל ופשוט לניקוי. בדים מסוג 100% כותנה, בעלי צפיפות גבוהה של חוטים ועובי דק שלהם הינם הנעימים ביותר, ושמיכות פוך העטופות בבד זה נחשבות לטובות ביותר.

"אולגה" מוצרי פוך טבעי מספקים מגוון רחב של שמיכות פוך מהאיכות הטובה ביותר

במידה והנכם מעוניינים בשמיכת פוך יחיד מאיכות גבוהה, תוכלו למצוא מגוון רחב של שמיכות ב"אולגה" מוצרי פוך טבעי, ולבחור מתוכן את השמיכה המתאימה ביותר עבורכם.

אולי יעניין אותך גם...
שמיכת פוך 100% פלומת אווז
מהי פלומה?

כשהחורף מגיע אחד הדברים היחידים שמנחמים אותנו זו שמיכת הפוך.
שמיכת הפוך יכולה להיות נעימה עד כדי כך שיהיה כל כך קשה לצאת ממנה בבוקר, אך זה תלוי איזו שמיכה יש לכם. לא כל שמיכת פוך תהיה נעימה כזו וצריך לדעת מה בדיוק אתם קונים.

קרא עוד »
מצעים למיטה
מצעים

אולגה הוא עסק משפחתי, אשר עבר מאם לילדיה, ובעל מוניטין של שנים רבות בייצור מצעים וכלי מיטה מרהיבים ביופיים ובהתאמה אישית. משרדנו שוכנים בפתח תקווה ומספקים מענה לעסקים רבים בכל רחבי הארץ

קרא עוד »
שמיכות, ניקוי שמיכות
שמיכות – איך לדאוג לניקיון השמיכות

ניקוי השמיכה שעמה אתם ישנים בכל לילה ולילה היא אחת המשימות החשובות ביותר.
איך אפשר לדאוג לניקיון איכותי?
הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור לגבי ניקוי שמיכות הוא שיש צורך לנקות אותן בצורה מותאמת לפי הסוג.

קרא עוד »
דילוג לתוכן