ניקוי שמיכות פוך ומוצרי פוך

רבים נוטים לחשוב כי שמיכות פוך הן בעלות שני סוגי מילוי: טבעי וסינתטי, אך שמיכת פוך אמיתית ואיכותית היא בעלת מילוי של 100% פלומת אווז.

כתמים נפוצים

שמיכת הפוך משמשת אותנו לרוב בימי החורף הקרים, היא אינה שוקלת הרבה כמו שמיכת צמר או נוצות למשל, וסגולותיה הם בידוד ושמירה על חום הגוף.
לאור השימוש האינטנסיבי במשך העונה, היא עשויה להתלכלך מכתמי זיעה והפרשות גוף כאלה ואחרות, למשל, ילדים קטנים המרטיבים בלילה וכדומה.
ללא כל קשר, היא צוברת "אבק" במהלך השנים, שזה בעצם ההתפוררות של הנוצות או הפלומה כמו כל דבר טבעי (בלאי טבעי).

כתמים ולכלוך המצטברים על השמיכה עשויים לגרום לבעיות בריאותיות של ממש בקרב אלו המשתמשים בה.
למשל, הצטברות "האבק" עשויה לגרום לבעיות נשימה בלילות ואף להיות מסוכנת במיוחד עבור אנשים אסתמטיים או עם בעיות נשימה אחרות.
מלבד זאת, הניקיון חשוב מטעמים היגייניים ושל נוחות. לכן, יש להקפיד על שמירתה נקייה, עטיפתה בציפה בעת השימוש וניקיונה מדי תקופה.
חשוב לציין שבשום אופן, אסור לאחסן את השמיכה באריזת וואקום שכן הלחץ יוריד את נפח המילוי וככל שהנפח גדול כך היא יותר מבודדת ואיכותית.

תהליך ניקוי שמיכת פוך ביחד עם הבד

בשל עדינות הפוך שממלא אותה ותכונות הבידוד הנובעות בעיקר בשל האוויר הנלכד בין הפוך, הניקוי צריך להיעשות תחת תנאים מיוחדים, בטמפרטורות ספציפיות מותאמות ובייבוש מקצועי, הכולל גלי מיקרוגל – ייבוש מפנים כלפי חוץ.
השמיכות נכנסות בשלמותן למכונת הכביסה ומתכבסות במים ובסבון.
לכל שמיכת פוך מותאמת תוכנית כביסה משלה (מבחינת כמות סבון וזמן כביסה). לאחר גמר הכביסה, הן נכנסות בשלמותן למכונת ייבוש ייעודית ומיוחדת שעובדת על עקרון של שילוב מיקרוגל עם חום בטמפרטורה גבוהה.
שילוב זה מבטיח ייבוש מושלם של שמיכות הפוך / נוצות בתוך השמיכה.

אפשרי לכבס בבית במכונת כביסה ביתית אך הבעיה היא בייבוש, לא ניתן להגיע לרמת ייבוש מוחלטת ללא מייבש מקצועי.
אם נכניס את השמיכה למייבש בייתי או נייבש באופן טבעי המילוי ייהרס עקב הצטברות עובש, הלחות תסגור את הנפח ועקב כך היא תאבד את תכונותיה הייחודיות של בידוד החום.
לכן לא מומלץ לנסות זאת, אלא יש לפנות לחברה מקצועית בתחום.

חברת שמיכות אולגה מוצרי פוך טבעי דואגת לניקיון שמיכות הפוך שלכם במחירים אטרקטיביים ובמקצועיות שיא.

ניקוי מוצרי פוך

שגרת ניקיון

הכניסו את ניקיון שמיכות הפוך בביתכם אל שגרת הניקיון הביתית שלכם.
בכל סוף עונה ולפני האחסון, כדאי לאוורר ולהכניסן לניקוי ייחודי בחברה מקצועית אשר תדאג למגר את החיידקים כליל ולהותיר אותה נקייה ורעננה ומוכנה לשימוש בחורף הקר.
במהלך השימוש, ניתן לאוורור בצל, כמו גם, יש לכסות בציפות מותאמות.

דילוג לתוכן